Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om ifokus och sajten Anatomi och fysiologi Autism; ADHD; ADD etc Belöningssystemet; beroende Demenssjukdomar; Alzheimers; åldrande Den sociala hjärnan Djurens hjärna; Evolutionen Embryologi; Den unga hjärnan Fobier Huvudvärk, migrän Illusioner; hallucinationer och andra felslut Inlärning Intelligens; savant och andra extraordinära färdigheter Maximera hjärnan; klurigheter Minnet och dess funktioner Nervsystemet Neurologiska sjukdomar; psykiska sjukdomar Psykologi Sinnen Smärta; stress Språk Sömn; drömmar; avslappning; meditation Tumörer; skador Vetenskap; forskning; teorier Övrigt OffTopic
Illusioner; hallucinationer och andra felslut

Klurig fixeringsbild

2016-06-03 16:28 #0 av: Magi-cat

Ser du bebisen i bilden? 

Den kan vara riktigt klurig, men försök först en stund.....En stund till, kolla noga.....

Svaret finns lite längre ned i länken. 

Sedan ser man den enkelt. Glad

http://www.newsner.com/2016/06/folk-paastaar-att-det-aer-en-bebis-i-denna-bild-ser-du-den/

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2016-06-03 16:33 #1 av: Maria

Ja det är då för märkligt att när man väl har sett det så går det inte att inte se detSkämtar

/Maria

Anmäl
2016-06-03 16:37 #2 av: kamera0710

Såg den ganska snabbt. Men ibland kan det vara väldigt klurigt med bilder av detta slag.

Anmäl
2016-06-03 17:06 #3 av: Kyllan56

Såg den.Skrattar

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Anmäl
2016-06-03 17:20 #4 av: Wowy

Wow, vilken häftig! Jag kunde först inte se den, men nu när jag vet var den finns kan jag skifta tillbaka så att jag inte ser den. :)

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokusSol

Anmäl
2016-06-04 08:08 #5 av: Niklas

Ha, jag såg den på en sekund. Måste ha råkat titta precis rätt.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök iPad for Work om du vill använda iPad på riktigt.

Anmäl
2016-06-04 08:09 #6 av: Maria

Min man såg den också på en gång medan jag fick skrolla ner till slut och fuska.

/Maria

Anmäl
2016-06-04 08:14 #7 av: Magi-cat

För mig var det segt. Skrattar

Nu kan jag inte låta bli att se den och fattar inte hur jag kunde missa den...Somnar

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2016-06-04 08:20 #8 av: kattöga

För mej tog de två sekunder......

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.