Annons:
Etikettervetenskapforskningteorier
Läst 1146 ggr
[kajmal"]1
10/15/16, 5:54 AM

fria programmet i hjärnan

människors hjärnor är ett datorprogram som snurrar från det vi föds tills vi dör  det har inympatts med nya ord under årtusenden, men är bara ett datorprogram som  snurrar, detta gäller även djur, men de har en instinkt som de kan utveckla, för att överleva,.. vår hjärna är en maskin med ett inprogramerat program.  med ord som vi plockar ur ett register, när vi samtalar, från födsel till döden…..  meniningen med vår hjärnas konstruktion, är att vi ska arbeta med den,  använda den fria viljan, utveckla den, men vi följer bara programet och pöockar ord ur vårt register, datorprogramets arkiv…………………för att använda den fria viljan börja att arbeta med hjärnan,  typ skapa ord, den nedre delen av hjärnan är typ enn hårddisk som snurrar runt, med in programerade ord.   om vi ska börja arbeta med den övre delen av hjärnan. och skapa oss den fria viljan.  gav en grey min gamla guid ett exempel:  hon hälsade på i vinter och frågade om jag kommit på nåt nytt!..  så förklarade jag, arbeta med hjärnan, lämna datorprgramet……………………………………så frågar hon  hur. jag säger arbeta med hjärn an,     så förklarar jag under en halvtimme samma sak med lite variation varje gång  flera hundra gånger,  ja det stämmer säjer hon, men kan inte förklara varför det stämmer. och frågar hur.  arbeta med hjärnan säger jag. det är inte bara människor utan de många, de flesta varelser sitter fast i datorprogrammet för sin  art……………..så håller vi på . ja det stämmer säger hon, men kan in te förklara……………när man arbetar medhjärnan och den fria viljan,  stämmer allt för den  man förklarar för. men de kan inte säga varför,  för de hämtar svaren i vårt datorprogram, och där är inte fria viljan med.  man kan aldrig förklara varför det stämmer, om man försöker hämta svaren hur datorprogramet.  så håller vi på. och jag svarar varje gång arbeta med hjärnan, hämta inte hur datorprogramet. men hur säger hon. så jag förklarar , använd inte programet, sitt bara stilla och vänta tills nåt ord dycker upp och använd det och utveckla det, då använder du fra viljan, utanför varelsers datorprogram…………så sitter hon tyst, så dyker ett svart ord på en planet fram, bra säger jag, utveckla det.  det var kamjals planet 15 000 ljusår in i framtiden.  så då hon kom  in på spåret av den fria viljan, flöt tankarna av sej själv…………..det är så att varelser är låsta vid sina hjärnprogram. tills de öppnar den fria viljan…………..för den fria viljans hjärna, finns inga begränsningar . ingen död, bara existens……….det finns i framtiden varelser som använder den fria viljans hjärnas kapacitet,  jag kopplas in iblan i detta, som man kan kalla ett öppetprogram, som utvecklas hela tiden. jag kan sitta i timmar ibland och rabla information, som jag inte förstår, det bara sprutartankar och ideer………det är det fria programmet

Annons:
Upp till toppen
Annons: