Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Om ifokus och sajten Anatomi och fysiologi Autism; ADHD; ADD etc Belöningssystemet; beroende Demenssjukdomar; Alzheimers; åldrande Den sociala hjärnan Djurens hjärna; Evolutionen Embryologi; Den unga hjärnan Fobier Huvudvärk, migrän Illusioner; hallucinationer och andra felslut Inlärning Intelligens; savant och andra extraordinära färdigheter Maximera hjärnan; klurigheter Minnet och dess funktioner Nervsystemet Neurologiska sjukdomar; psykiska sjukdomar Psykologi Sinnen Smärta; stress Språk Sömn; drömmar; avslappning; meditation Tumörer; skador Vetenskap; forskning; teorier Övrigt OffTopic
Övrigt

Modereringstråd

2015-12-09 21:32 #0 av: Magi-cat

Modererings/redigeringsärenden tas helst i pm med admin, och/eller skriv här.

Hjärta "Det anstår mig icke att göra mig mindre än jag är." (E. Södergran)

Anmäl
2015-12-09 21:35 #1 av: Magi-cat

Jag trodde inte det skulle behövas på den här sajten, men det visade sig vara fel. Hjärnan kan tydligen väcka heta känslor till liv. 

Tack till er som använde anmälfunktionen i tråden som nu röstats bort!

Anmäl
2015-12-09 21:44 #2 av: [Daisy-Moa-Elsa]

Dum fråga kanske men var nånstans i kroppen annars väcks heta känslor till liv? PS... trodde hjärnarn styrde över de mesta.

Anmäl
2015-12-09 21:46 #3 av: Magi-cat

#2 Det var ett skämt. Nörd

Anmäl
2015-12-09 21:56 #4 av: [Garntroll]

Jag läste inlägget. Blev förvånad minst sagt.

Sajtvärd för Pelargoner och Motionspepp

Anmäl
2015-12-09 22:06 #5 av: [Daisy-Moa-Elsa]

# 3 aj aj du kan inte skämta med mig om det.... min hjärna går ju i spinn för att förstå, emotionell människa som jag är Skämtar

Anmäl
2016-02-01 11:56 #6 av: Magi-cat

Sign. JoHo har på förekommen anledning fått skrivförbud på Hjärnan iFokus.

Jag har idag också tagit bort de inlägg han skrivit här, på grund av hans nya signatur innehållande personangrepp. Sådant vill vi inte se här.

Anmäl
2016-02-01 11:59 #7 av: NeferNefer

Äntligen, Magi-cat! Du har haft mycket mer tålamod med honom än vad han nånsin förtjänar efter allt elakt han har gjort. Blomma

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl