Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Om ifokus och sajten Anatomi och fysiologi Autism; ADHD; ADD etc Belöningssystemet; beroende Demenssjukdomar; Alzheimers; åldrande Den sociala hjärnan Djurens hjärna; Evolutionen Embryologi; Den unga hjärnan Fobier Huvudvärk, migrän Illusioner; hallucinationer och andra felslut Inlärning Intelligens; savant och andra extraordinära färdigheter Maximera hjärnan; klurigheter Minnet och dess funktioner Nervsystemet Neurologiska sjukdomar; psykiska sjukdomar Psykologi Sinnen Smärta; stress Språk Sömn; drömmar; avslappning; meditation Tumörer; skador Vetenskap; forskning; teorier Övrigt OffTopic
Övrigt

Fototävling - sinnen

2016-03-11 10:52 #0 av: Magi-cat

Dags för Hjärnans första fina fototävling!

Alla kan delta och det är bara fantasin som sätter gränser - så använd den i stora mått!

Skicka in bilder som relaterar till sinnesintryck - syn, lukt, smak, hörsel, känsel och skriv en kort liten motivering till varför bilden anknyter till ett visst sinne.

Priset för vinst är äran att få pryda sajtens löpsedel en tid. Glad Samt insider en månad, om du inte redan har det.

Skicka in bilderna före den 11 april i denna tråd.

Max två bilder per person deltar i tävlingen.

(OBS: Endast sinnliga positiva bilder, inga obehagliga, ta en titt i reglerna först!)

Lycka till!Ballong

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2016-03-11 11:21 #1 av: Jaguar_

Vad känner du inför denna syn?

Anmäl
2016-03-11 11:25 #2 av: Magi-cat

#1 Söt! Glad

Anmäl
2016-03-11 11:25 #3 av: VSK

Denna bilden skall symbolisera skräck. Känslor alltså.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2016-03-11 11:27 #4 av: Magi-cat

Tyst

Anmäl
2016-03-11 11:28 #5 av: VSK

Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. 
Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika här. Gillar du allt som har med fågelskådning att göra så kolla här

Anmäl
2016-03-11 11:38 #6 av: Jaguar_

#2 Hehe jag tycker det samma men min kille springer om han ser en spindel Skrattar

Mina bilder tar jag mad en Samsung Galaxy S3. Det är verkligen en super mobil att ta bilder med och jag brukar inte behöva förbättra något.

Anmäl
2016-03-22 17:43 #7 av: Magi-cat

...inga fler som har bilder?

Det var nog för svår tävling....Kämpar

Anmäl
2016-03-22 19:34 #8 av: Aleya

Smak. Det är första gången jag smakar bibimbap. Vilken upplevelse det var. Alla sinnen var med.
Mest smak. Det var en riktig glädje.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2016-04-11 11:11 #9 av: Magi-cat

Tre modiga deltagare i tävlingen!

Stort tack för era fina och väl motiverade bidrag! 

Jag utropar er alla tre till vinnare och gör ett litet bildspel i en egen tråd...

BallongPokalTårtaPresentSolBlomma

Anmäl
2016-04-11 12:21 #10 av: Aleya

#9 Tack kära du. ☺

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Anmäl
2016-04-11 19:27 #11 av: Jaguar_

Haha ja jag vågade ju låsa upp dörren när den satt där så tycker jag är värd att vinna lite iaf Skrattar Tackar!

Anmäl
2016-04-12 11:57 #12 av: Magi-cat

#11 Ja, det är du så klart, och att du skickade in en bild också! Skrattar

Anmäl
2016-04-13 12:56 #13 av: Jaguar_

De va en bra bild Skämtar den dörren var ett konstverk i sig själv hahaha den få jag aldrig ta kort på mer för nu är den på tippen. Nu har vi en sådan där vanligt dörr med ingen känsla istället Galen

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.