Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Om ifokus och sajten Anatomi och fysiologi Autism; ADHD; ADD etc Belöningssystemet; beroende Demenssjukdomar; Alzheimers; åldrande Den sociala hjärnan Djurens hjärna; Evolutionen Embryologi; Den unga hjärnan Fobier Huvudvärk, migrän Illusioner; hallucinationer och andra felslut Inlärning Intelligens; savant och andra extraordinära färdigheter Maximera hjärnan; klurigheter Minnet och dess funktioner Nervsystemet Neurologiska sjukdomar; psykiska sjukdomar Psykologi Sinnen Smärta; stress Språk Sömn; drömmar; avslappning; meditation Tumörer; skador Vetenskap; forskning; teorier Övrigt OffTopic
Övrigt

Inside the mind of a master procrastinator

2016-04-21 22:43 #0 av: Moalinn

En kompis länkade den här på facebook och tyckte den var hysteriskt rolig för jag känner igen mig så väl. Vet inte om det har så mycket med hjärnan att göra egentligen men kanske det finns någon som känner igen sig? Skrattar

Någon får gärna flytta inlägget om det skulle passa bättre i en annan grupp.

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2016-04-22 06:46 #1 av: Magi-cat

"Three days until the deadline" Gapskrattar

Hinner inte titta nu på hela nu, men jag kommer också att känna igen mig. Kul att det finns fler som är bra på att prokrastinera...

Bra med lite humor! Undrar om de kommer fram till hur hjärnorna är konfigurerade alldeles i sista sekunden....Gapskrattar

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.