Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen Om ifokus och sajten Anatomi och fysiologi Autism; ADHD; ADD etc Belöningssystemet; beroende Demenssjukdomar; Alzheimers; åldrande Den sociala hjärnan Djurens hjärna; Evolutionen Embryologi; Den unga hjärnan Fobier Huvudvärk, migrän Illusioner; hallucinationer och andra felslut Inlärning Intelligens; savant och andra extraordinära färdigheter Maximera hjärnan; klurigheter

Medlemsberättelser Minnet och dess funktioner Nervsystemet Neurologiska sjukdomar; psykiska sjukdomar Psykologi Sinnen Smärta; stress Språk Sömn; drömmar; avslappning; meditation Tumörer; skador Vetenskap; forskning; teorier Övrigt OffTopic
Maximera hjärnan; klurigheter

Kan du hitta isbjörnen på bilden?

2016-11-01 20:20 #0 av: Magi-cat

Öppna länken och titta på bilden. Kan du hitta isbjörnen snabbt som ögat? Glad

(Scrolla inte ner, för där finns facit.)

http://www.newsner.com/tecknarens-bild-far-tusentals-att-klia-sig-i-huvudet-kan-du-hitta-isbjornen/om/haftigt

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2016-11-01 21:02 #1 av: Maria

Den såg jag faktiskt direkt konstigt nogSkämtar

/Maria

Anmäl
2016-11-01 21:06 #2 av: Maleficum

Såg den direkt =D

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2016-11-01 21:19 #3 av: Magi-cat

Jag fick leta en stund. Glad Det fanns ju allt möjligt smått och gott där. Skrattar

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2019-03-15 08:32 #5 av: Maria

Jag hittade den snabbt.
Alltid roligt med kluriga bilder🙂

/Maria

Anmäl
2019-03-19 06:13 #6 av: Farwuq

Jo direkt.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.