Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

Om ifokus och sajten Anatomi och fysiologi Autism; ADHD; ADD etc Belöningssystemet; beroende Demenssjukdomar; Alzheimers; åldrande Den sociala hjärnan Djurens hjärna; Evolutionen Embryologi; Den unga hjärnan Fobier Huvudvärk, migrän Illusioner; hallucinationer och andra felslut Inlärning Intelligens; savant och andra extraordinära färdigheter Maximera hjärnan; klurigheter Minnet och dess funktioner Nervsystemet Neurologiska sjukdomar; psykiska sjukdomar Psykologi Sinnen Smärta; stress Språk Sömn; drömmar; avslappning; meditation Tumörer; skador Vetenskap; forskning; teorier Övrigt OffTopic
Tumörer; skador

Hjärnskada

2017-02-22 08:52 #0 av: Chribba i Årsta

Hej jag heter Christer och fick en hjärnskada i samband med en misshandel jag var med om 1995.  Har en hemsida som en på jobbet har hjälpt mig att skapa.

Anmäl
2017-02-22 09:08 #1 av: Maria

Oj vad du har gått igenomLedsen

Jag har läst i tidningen om dig tidigare och ska kika in på din blogg.

/Maria

Anmäl
2017-02-23 09:03 #2 av: [NeferNefer]

Jättestarkt av dig att berätta! Hoppas det får åtminstone någon att tänka efter ... Min man hälsar att du har bra smak vad gäller lag Skrattar

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-02-23 10:06 #3 av: Maria

#0 Vad är det för skador du har kvar idag?

/Maria

Anmäl
2017-02-23 11:51 #4 av: Chribba i Årsta

Jag har dålig simultan kapacitet och dålig balans. Kan inte springa längre. I början kunde jag bli stoppad på krogen för att de trodde att jag var berusad, men jag slutade med alkohol 1997. Eftersom jag även har sjukdomen alkoholism.

Anmäl
2017-02-23 16:01 #5 av: Maria

Men du fungerar någotsånär i din vardag nu eller?

/Maria

Anmäl
2017-02-24 08:59 #6 av: Magi-cat

Tack för att du berättar!Blomma

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl