Annons:
Etiketterautismadhdadd
Läst 791 ggr
Draken
2018-07-29 15:07

Välkommen till min site

Jag har nyligen tagit över siten Autism ifokus, och jag har fått tillåtelse av sitevärd här på Hälsa ifokus att göra en presentation av min site.

Autism är en diagnos som kan arta sig mycket olika från person till person. Många har, tyvärr, fått den uppfattningen att om man har Autism så är man utvecklingsstörd och helt borta från omvärlden. Så är det inte, Autism är mycket mer komplicerad än vad man tror.

Jag vill, med mitt värdskap på den siten, lyfta fram vad Autism EGENTLIGEN är. Autism är något som alla kan drabbas av, oavsett ålder.

Ni är hjärtligt välkommen in på sidan. Skriv gärna i trådarna, ställ frågor eller starta egna trådar. Men det skall hållas en god ton i trådarna, inga påhopp eller stötande kommentarer är tillåtna.

https://autism.ifokus.se/

Med vänlig hälsning

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Honestyisdead
2018-07-29 15:09
#1

Autism föds man väl ändå med? Har aldrig hört talas om att man plötsligt får det senare.

Huygens
2018-07-29 15:13
#2

vaccinationer (adjuvans, kvicksilver)

Honestyisdead
2018-07-29 15:31
#3

#2 Det kan inte bli autismdiagnos om det uppkommer pga något sådant. Det är som sagt något man föds med. Uppkommer problemen senare i livet sätts andra diagnoser.

Huygens
2018-07-29 15:53
#4

RoundUp i dricksvattnet.

Draken
2018-07-29 17:05
#5

#1 Ja, jag ser att jag har formulerat mig lite fel. Vad jag menade var att Autism kan visa sig både tidligt, redan i småbarnsstadiet, men det kan även visa sig när man blir äldre.

Sitevärd eller Medarbetare får gärna ändra i min text så det blir rätt.

Tack på förhand.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Upp till toppen
Annons: