Annons:
Etikettövrigt
Läst 1172 ggr
Azeman86
2018-10-03 19:49

Yrsel domningar stickningar

Hjälp! Vill rådfråga lite. Jag har sån problem med yrsel, ibland kommer det då och då och ibland håller det i sig som det har blivit allt oftare och nu i några dagar. Känner mig yrslig, domningar i kroppen (speciellt i händer, armar och ben, och lite stickande känsla) och känns typ svagare i kroppen. Kollat blodtrycket, för att vara mitt var den bra. Men lägre än normalt men brukar annars vara mycket lägre för mug. Så kan inte vara det heller? Yrsel brukar jag kunna ha då när jag har problem med blodtrycket men inte domningar och stickningar. Ingen huvudvärk. Lite illamående.

Annons:
Fredrik1
2018-10-03 20:00
#1

Har du återkommande yrsel och domningar, så bör du söka Vårdcentralen snarast, så de kan utreda orsaken till dina symtom.

 "Be kind whenever possible. It is always possible"   H.H Dalai Lama

Azeman86
2018-10-03 20:09
#2

Ska träffa en läkare nästa vecka, men då pga lite annat. Men ska kolla med henne ändå om detta! Men tänkte kolla och se lite ändå om det finns de som kanske känner igen sig här. :)

Magi-cat
2018-10-03 21:04
#3

Bra att du har läkartid inplanerad, hoppas du får en grundlig undersökning!

Som du förstår kan vi inte uttala oss här på sajten, utan du måste bli undersökt.

Berätta gärna hur det går och vad du får för svar!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Niklas
2018-10-04 10:15
#4

Ring Vårdupplysningen, tycker jag. Det kan vara något de vill att du ska besöka akuten för.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Magi-cat
2018-10-16 10:28
#5

#0 Hur har det gått för dig?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: