OffTopic

Tack!

2019-01-19 15:38 #0 av: Skogsväsen

Tack Magi-cat för att du lägger upp så intressanta trådar och fortsätter att uppdatera dem allt eftersom. Det är många områden jag själv är intresserad i och den här sajten känns som rena rama guldgruvan för mig. Blomma Så stort tack för att du håller detta vid liv som du gör. HjärtaPokalBallongPartajar

Anmäl
2019-01-19 19:10 #1 av: Loris M

Kan bara instämma! Magi-cat gör ett fantastiskt jobb och fint av dig Skogsväsen att skriva det här och visa uppskattning för det är hon värd. KramasHjärta

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl
2019-01-19 20:31 #2 av: Magi-cat

Men oh så otroligt gulligt, tack så jättejättemycket, vad det värmer! BlommaKramasHjärtaUtan er medlemmar och läsare är sajten ingenting. PresentStjärnorSol

Bilden är underbar! Katt

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2019-01-20 19:57 #3 av: Skogsväsen

#1 Verkligen! :D Tack, kan bara hålla med StjärnorHjärta

#2 ÅhHjärta kul att höra, heja heja! SkrattarSol

Hahaha visst är den?! SkrattarKattKatt

Anmäl
2019-01-21 10:02 #4 av: MonicaLagerquist

Tummen upp

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2019-01-23 11:14 #5 av: Niklas

Jag bevakar sajten och får mejl varje morgon med gårdagens nya inlägg. Jag läser mycket mer än jag skriver här, men jag håller med, det är en väldigt intressant sajt. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2019-01-23 11:28 #6 av: Magi-cat

Tack! GladBlomma

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2019-02-01 12:32 #7 av: Sindri

Håller med övriga - du är värd många Blomma för allt du bevakar, hittar och lägger upp. "Tyvärr" blir man ofta så uppslukad av artiklarna och börjar ibland söka vidare, att man glömmer gå tillbaka hit och tacka.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.