Ser du mannen i profil eller framifrån?
Hur du ser bilden avslöjar kanske din personlighet! 🙂
Ta en titt! Stämmer det med din personlighet?
💖🧡💛💚💙💜
Växlar mellan framifrån och från sidan. Har jag blandad personlighet då? 😄
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag såg mannen framifrån först, men kan sedan växla mellan båda. Tyckte jag kände igen mig mer i beskrivningen för "från sidan" dock :)
//Jessie
#1: Typisk personlighetsklyvning! 😅
Jag ser mannen först framifrån, växlar sedan över till sidoprofilen och stannar där🤔
💖🧡💛💚💙💜
- Redigerat 2022-08-03 18:12 av Sabah
framifrån, i profil hea tiden..
Ser honom från sidan.
Här växlar det och jag minns inte vilken sida jag såg först. Det handlar ju om mikrosekunder känns det som innan man ser båda.
/Maria
Växlar men såg först i profil
#6: Samma för mig.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Har kollat länken igen, och ser honom fortfarande från sidan, men själva ögat ser ut att vara i profil. 😂
Såg honom från sidan innan först. Beskrivningen har dock lite fel då jag inte kollar folk i ansiktet överhuvudtaget. :')
#9: Eller hur!
#10: känner igen mig där.
Gör heller inte det, bortsett från när jag "tvingar" mig att göra det för att neurotyper känner sig obekväma annars…
#11: precis. Så man vet inte riktigt hur man ska tolka bilden.
För kan verkligen inte se gubben i profil, hur mycket jag än försöker. 😅
- Redigerat 2022-08-03 18:29 av [Moon AppleGrey]
#12: Jag har den fula tendensen att kolla åt ett helt annat håll när dem då försöker söka ögonkontakt. Själv märker jag det inte. Annars kollar jag oftast snett förbi folk, oftast runt fötterna.
#13: ah, tja, man får ta till de knep som fungerar för en. 🙂
Nästan allt från båda beskrivningarna passar in på mig och jag kan se honom både framifrån och från sidan. Såg från sidan först och det stämmer att jag fokuserar på folks mun framför deras ögon, men det har inte med blyghet att göra.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag såg varje gång i profil först, sedan växlade det mellan båda, och till slut såg jag både i profil och framifrån samtidigt.
Själv växlar det nog hur jag är som person också😅
Ganska ofta håller jag mig i bakgrunden… Men kan också vara väldigt rak i det jag säger till folk…
- Redigerat 2022-08-03 20:18 av [snowy_]
#9 och #12: kan någon redigera de kommentarerna?
Menade ju att ögat ser ut att vara framifrån.
I profil är ju samma sak som sidledes. 🤪
Och det är framifrån som jag inte ser honom.
- Redigerat 2022-08-03 21:01 av [Moon AppleGrey]
I profil! Stämmer nog ganska bra … 🙂
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag ser honom ”bäst” i profil. Och beskrivningen stämmer faktiskt ganska bra😅